Скрипторий: Monster - mercurial (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - mercurial (rage of elements)
Mercurial
Creature 2
Description
Some of the most populous denizens of the Plane of Metal, mercurials are weird creatures of liquid metal known for changing their features, chemical compositions, and temperaments with equal frequency. Excitable, curious, and friendly, mercurials are quick to offer assistance to extraplanar beings, but their volatile personalities can make them unreliable allies.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 16
Unspecific Lore: DC 14
Specific Lore: DC 11
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 16
Unspecific Lore: DC 14
Specific Lore: DC 11
Source Rage of Elements
Perception +6; darkvision
Languages Common, Talican
Skills Acrobatics +8, Deception +10, Diplomacy +8, Plane of Metal Lore +8
Str +3, Dex +4, Con +3, Int +2, Wis +2, Cha +4
Items shuriken (5)
AC 17; Fort +7, Ref +11, Will +8
HP 30; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep; Resistances electricity 5
Speed 25 feet
Melee agile, finesse), Damage 1d10+3 bludgeoning fist +9 [+5/+1] ( Ranged agile, range increment 20 feet, thrown), Damage 1d6+3 piercing shuriken +10 [+6/+2] ( Change Shape ( concentrate, polymorph, primal) The mercurial takes on the appearance of any Small or Medium humanoid. This transformation allows for significant detail and can reproduce the features of a specific individual, but the mercurial retains a shiny, liquid-metal appearance that renders the transformation unsuitable as a disguise unless they're impersonating another mercurial. It doesn't change the mercurial's Speed or the attack and damage bonuses of their Strikes, but it does allow them to transform their limbs into metal tools or melee weapons, potentially changing the damage type dealt by their Strikes. Metallurgic Adaptation polymorph, primal) The mercurial transmutes their liquid metal body into cold iron, copper, gold, iron, silver, or steel. Their unarmed melee Strikes are made of that material until they use Metallurgic Adaptation again. (
Perception +6; darkvision
Languages Common, Talican
Skills Acrobatics +8, Deception +10, Diplomacy +8, Plane of Metal Lore +8
Str +3, Dex +4, Con +3, Int +2, Wis +2, Cha +4
Items shuriken (5)
AC 17; Fort +7, Ref +11, Will +8
HP 30; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep; Resistances electricity 5
Speed 25 feet
Melee agile, finesse), Damage 1d10+3 bludgeoning fist +9 [+5/+1] ( Ranged agile, range increment 20 feet, thrown), Damage 1d6+3 piercing shuriken +10 [+6/+2] ( Change Shape ( concentrate, polymorph, primal) The mercurial takes on the appearance of any Small or Medium humanoid. This transformation allows for significant detail and can reproduce the features of a specific individual, but the mercurial retains a shiny, liquid-metal appearance that renders the transformation unsuitable as a disguise unless they're impersonating another mercurial. It doesn't change the mercurial's Speed or the attack and damage bonuses of their Strikes, but it does allow them to transform their limbs into metal tools or melee weapons, potentially changing the damage type dealt by their Strikes. Metallurgic Adaptation polymorph, primal) The mercurial transmutes their liquid metal body into cold iron, copper, gold, iron, silver, or steel. Their unarmed melee Strikes are made of that material until they use Metallurgic Adaptation again. (